KROK 3 - Nadzór nad budową/przebudową sieci
Jeśli posiadasz uzgodniony przez nas projekt sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej i wybrałeś już wykonawcę, który wybuduje Ci sieć, złóż w MPWiK Wniosek o zawarcie umowy o pełnienie nadzoru technicznego nad budową urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych i przyłączenie do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej.
ETAP 1. Złożenie wniosku o zawarcie umowy o pełnienie nadzoru nad budową/przebudową sieci.
Wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami możesz dostarczyć od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30 - 14:30 do Działu Realizacji Inwestycji i Remontów, ul. Brukselska 21 (pok. B 12), 03-973 Warszawa lub za pośrednictwem poczty (adres powyżej). Poniżej wykaz załączników, które należy dołączyć do wniosku:
1. wypełnioną Kartę weryfikacji dokumentów - urządzenia;
2. oryginał uzgodnionego przez MPWIK projektu sieci;
3. aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości np.: wypis z rejestru gruntów, wypis z księgi wieczystej (dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż trzy miesiące od daty złożenia wniosku), odpis aktu notarialnego, umowa najmu, dzierżawy, postanowienie sądu, itp.;
4. oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż trzy miesiące od daty złożenia wniosku);
5. w przypadku spółki prawa handlowego - KRS (jeżeli umowę podpisują osoby nie wymienione w KRS - pełnomocnictwa dla tych osób), NIP, REGON (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż trzy miesiące od daty złożenia wniosku);
6. w przypadku spółki cywilnej - NIP, REGON, umowa Spółki, zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż trzy miesiące od daty złożenia wniosku);
7. dane kierownika robót (imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr uprawnień budowlanych, nr tel./e-mail) oraz wykonawcy (nazwa i adres siedziby firmy, NIP, nr tel./e-mail);
Jeśli kierownik robót po raz pierwszy podejmuje współpracę z naszą Spółką powinien dostarczyć nam kserokopię uprawnień wykonawczych.
8. ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę;
9. porozumienie, w przypadku gdy:
- nie zostało podpisane przez inwestora przed wydaniem warunków technicznych zaopatrzenia w wodę lub odprowadzenia ścieków oraz wód opadowych dla danej inwestycji,
- wcześniej podpisane porozumienie zawiera nieaktualne dane;
10. pełnomocnictwo do reprezentowania i podpisywania „Umowy o pełnienie nadzoru nad budową urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych i przyłączenie do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej" (jeżeli umowę podpisuje inna osoba niż inwestor).
ETAP 2. Podpisanie umowy o pełnienie nadzoru nad budową/przebudową sieci.
W ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia nam kompletu powyższych dokumentów, przygotujemy umowę i poinformujemy Cię o możliwości jej podpisania. Do podpisania umowy zostaniesz zaproszony również do Działu Realizacji Inwestycji i Remontów (miejsce składania wniosku).
ETAP 3. Wykonanie/przebudowa sieci.
Po podpisaniu umowy o pełnienie nadzoru nad budową/przebudową sieci możesz już zlecić wybranemu wykonawcy budowę/przebudowę sieci.