Zgłoś awarię lub reklamację
Awarię możesz zgłosić dzwoniąc pod bezpłatny, czynny całą dobę numer Pogotowia Wodociągowo - Kanalizacyjnego: 994
Reklamację usług świadczonych przez naszą Spółkę przekaż:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek 7:00 - 17:00, wtorek-piątek 7:00 - 16:00);
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie;
- listownie na jeden z adresów MPWIK w m. st. Warszawie S.A.:
pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa; - poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja (tylko dla Odbiorców Usług MPWiK)
Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia.