Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami
Internetowa rezerwacja wizyt oraz podgląd kolejki w Dziale Obsługi Klient

Internetowa rezerwacja wizyt w Dziale Obsługi Klienta oraz podgląd kolejki w Dziale Obsługi Klienta

Internetowa rezerwacja wizyt w Dziale Obsługi Klienta

Jeżeli chcesz umówić się na spotkanie z pracownikiem Działu Obsługi Klienta szybko, komfortowo i bez kolejki - zarezerwuj wizytę on-line. Wystarczy:

  1. kliknąć w link dotyczący rezerwacji wizyty w dogodnej dla Ciebie lokalizacji;
    1. ul. Zaruskiego 4;
    2. pl. Starynkiewicza 5;
  2. wybrać odpowiednią kolejkę;
    • Rezerwacja Internetowa - Klient Indywidualny;
    • Rezerwacja Internetowa - Klient Biznesowy;
  3. wybrać datę i godzinę spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta;
  4. podać wymagane dane: imię, nazwisko, adres e-mail;
  5. zapoznać się i zaakceptować Regulamin internetowych rezerwacji wizyt w Dziale Obsługi Klienta;
  6. kliknąć "Potwierdź rezerwację".

Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu wprowadzonych danych, system wygeneruje numer rezerwacji wraz z kodem QR. Potwierdzenie umówienia spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta zostanie także przesłane na podany przez Ciebie w trakcie rezerwacji adres e-mail.

Kilka praktycznych uwag:

  • W dniu umówionego spotkania zapraszamy do Działu Obsługi Klienta 10 minut wcześniej aby potwierdzić swoje przyjście. Pamiętaj aby przyjść na wizytę do lokalizacji, którą wybrałeś podczas rezerwowania przez internet.
  • Podejdź do biletomatu i na ekranie wybierz opcję „Potwierdzenie wizyty umówionej”, następnie wpisz swój KOD, wygenerowany w trakcie rezerwacji.
  • Godzina rezerwacji spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta jest orientacyjna i może ulec nieznacznemu opóźnieniu.
  • Rezerwacji wizyty w Dziale Obsługi Klienta przez Internet możesz dokonać na następujące dni tygodnia: wtorek, środa, czwartek, piątek (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt) oraz godziny: 8:00, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00. Orientacyjny czas wizyty wynosi około 60 min.
  • Nieodebranie biletu z numerem przed zaplanowaną godziną będzie skutkowało anulowaniem rezerwacji umówionego spotkania.
  • W przypadku braku możliwości odbycia umówionego wcześniej spotkania anuluj je klikając w link przesłany pocztą elektroniczną z potwierdzeniem rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu spotkania innym oczekującym osobom.

Podgląd kolejki w Dziale Obsługi Klienta

Jeżeli chcesz sprawdzić ilość osób oczekujących do Działu Obsługi Klienta w interesującej Cię lokalizacji lub który aktualnie numerek jest obsługiwany, kliknij w link z odpowiednim adresem:

  1. ul. Zaruskiego 4;
  2. pl. Starynkiewicza 5.

 

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a