Internetowa rezerwacja wizyt w Dziale Obsługi Klienta oraz podgląd kolejki w Dziale Obsługi Klienta
Internetowa rezerwacja wizyt w Dziale Obsługi Klienta
Jeżeli chcesz umówić się na spotkanie z pracownikiem Działu Obsługi Klienta szybko, komfortowo i bez kolejki - zarezerwuj wizytę on-line. Wystarczy:
- kliknąć w link dotyczący rezerwacji wizyty w dogodnej dla Ciebie lokalizacji;
- wybrać odpowiednią kolejkę;
- Rezerwacja Internetowa - Klient Indywidualny;
- Rezerwacja Internetowa - Klient Biznesowy;
- wybrać datę i godzinę spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta;
- podać wymagane dane: imię, nazwisko, adres e-mail;
- zapoznać się i zaakceptować Regulamin internetowych rezerwacji wizyt w Dziale Obsługi Klienta;
- kliknąć "Potwierdź rezerwację".
Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu wprowadzonych danych, system wygeneruje numer rezerwacji wraz z kodem QR. Potwierdzenie umówienia spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta zostanie także przesłane na podany przez Ciebie w trakcie rezerwacji adres e-mail.
Kilka praktycznych uwag:
- W dniu umówionego spotkania zapraszamy do Działu Obsługi Klienta 10 minut wcześniej aby potwierdzić swoje przyjście. Pamiętaj aby przyjść na wizytę do lokalizacji, którą wybrałeś podczas rezerwowania przez internet.
- Podejdź do biletomatu i na ekranie wybierz opcję „Potwierdzenie wizyty umówionej”, następnie wpisz swój KOD, wygenerowany w trakcie rezerwacji.
- Godzina rezerwacji spotkania z pracownikiem Działu Obsługi Klienta jest orientacyjna i może ulec nieznacznemu opóźnieniu.
- Rezerwacji wizyty w Dziale Obsługi Klienta przez Internet możesz dokonać na następujące dni tygodnia: wtorek, środa, czwartek, piątek (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz świąt) oraz godziny: 8:00, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00. Orientacyjny czas wizyty wynosi około 60 min.
- Nieodebranie biletu z numerem przed zaplanowaną godziną będzie skutkowało anulowaniem rezerwacji umówionego spotkania.
- W przypadku braku możliwości odbycia umówionego wcześniej spotkania anuluj je klikając w link przesłany pocztą elektroniczną z potwierdzeniem rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu spotkania innym oczekującym osobom.
Podgląd kolejki w Dziale Obsługi Klienta
Jeżeli chcesz sprawdzić ilość osób oczekujących do Działu Obsługi Klienta w interesującej Cię lokalizacji lub który aktualnie numerek jest obsługiwany, kliknij w link z odpowiednim adresem: