Komunikat strony

Dla klienta

Nadpłata

Nadpłata może pojawić się w sytuacji, jeśli:

  • dokonałeś dwukrotnej opłaty za tą samą fakturę;
  • nie odwołałeś stałego zlecenia w swoim oddziale banku po rozwiązaniu umowy na usługi świadczone przez MPWiK;
  • pod koniec okresu rozliczeniowego powstała różnica między prognozowanym, a realnym zużyciem dostarczonej wody lub ilością odprowadzonych ścieków;
  • otrzymałeś rozliczenie uwzględniające stan wodomierza odliczającego, będącego własnością Odbiorcy Usług, który opomiarowuje wodę zużytą bezpowrotnie (wodomierz ogrodowy lub do celów technologicznych).

Nadpłatę zaliczamy na poczet przyszłych płatności. Możesz także wystąpić o jej zwrot, wówczas zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.

Wniosek możesz dostarczyć:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta;
  • listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • jako załącznik do wiadomości elektronicznej, wysyłając na adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • przesyłając zgłoszenie za pośrednictwem e-BOK.

Wniosek o zwrot nadpłaty  (wzór wypełnionego formularza znajdziesz tutaj) możesz złożyć na naszym formularzu. Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu.

 

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a