Nadpłata
Nadpłata może pojawić się w sytuacji, jeśli:
- dokonałeś dwukrotnej opłaty za tą samą fakturę;
- nie odwołałeś stałego zlecenia w swoim oddziale banku po rozwiązaniu umowy na usługi świadczone przez MPWiK;
- pod koniec okresu rozliczeniowego powstała różnica między prognozowanym, a realnym zużyciem dostarczonej wody lub ilością odprowadzonych ścieków;
- otrzymałeś rozliczenie uwzględniające stan wodomierza odliczającego, będącego własnością Odbiorcy Usług, który opomiarowuje wodę zużytą bezpowrotnie (wodomierz ogrodowy lub do celów technologicznych).
Nadpłatę zaliczamy na poczet przyszłych płatności. Możesz także wystąpić o jej zwrot, wówczas zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
Jeśli chcesz wystąpić o zwrot nadpłaty, złóż wniosek (wypełnij jeden z dwóch poniższych plików):
- Wniosek o zwrot nadpłaty dokument PDF, 100 KB
- Interaktywny wniosek o zwrot nadpłaty dokument WORD, 42 KB
Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym wniosku.
Wniosek możesz dostarczyć:
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie;
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa; - poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl – PAMIĘTAJ aby dodać go jako załącznik do wiadomości elektronicznej;
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja.