Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami

Bliżej Mieszkańca – System Wniosków Elektronicznych

1. Czym jest „Bliżej Mieszkańca”?

Geoportal "Bliżej Mieszkańca" jest systemem wniosków elektronicznych, który usprawnia komunikację z naszą Spółką poprzez zapewnienie dostępu do informacji o warszawskiej infrastrukturze wodociągowej i kanalizacyjnej oraz możliwości składania wniosków o przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w formie elektronicznej. Rozwiązanie to umożliwia w prosty i wygodny sposób składanie:

  • wniosków o opracowanie informacji technicznej;
  • wniosków o opracowanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej;
  • wniosków o uzgodnienie dokumentacji technicznej dotyczącej przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego;
  • zgłoszeń zamiaru rozpoczęcia budowy przyłącza;

jak również:

  • wniosków o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków;
  • wniosków o rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków;
  • innej korespondencji o dowolnej tematyce związanej z usługami świadczonymi przez MPWiK.

UWAGA! Dostęp do portalu "Bliżej Mieszkańca" jest możliwy dla osób, które nie są jeszcze klientami MPWiK oraz dla tych, którzy mają już podpisaną umowę z naszą Spółką. Jeśli jesteś odbiorcą usług naszej Spółki i posiadasz konto w Internetowym Biurze Obsługi Klienta, możesz zalogować się do geoportalu "Bliżej Mieszkańca" używając tego samego loginu i hasła, co w eBOK. 

2. Jak działa portal „Bliżej Mieszkańca”

  1. Zapoznaj się z treścią Bliżej Mieszkańca - Instrukcja użytkownika
  2. Wejdź na stronę internetową https://blizej-mieszkanca.mpwik.com.pl
  3. Kliknij przycisk „Warstwy mapy” / "Menu" i korzystaj z możliwości geoportalu

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a