Jeśli potrzebujesz wody do prac związanych z inwestycjami drogowymi np. remontami, modernizacjami dróg, mostów, wiaduktów itp.; potrzebujesz wody do podlewania zieleni na terenie miasta lub do tymczasowych obiektów tj. cyrk, lunapark itp., złóż zlecenie (wypełnij jeden z dwóch poniższych plików):
Zlecenie wraz z załącznikami możesz dostarczyć bezpośrednio, za pośrednictwem poczty lub e-mailem:
Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas zlecenia, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym zleceniu.
W momencie złożenia zlecenia otrzymasz od nas potwierdzenie z numerem sprawy. Poniżej wykaz załączników, które należy dołączyć do zlecenia:
Warunki techniczne opracujemy w ciągu 21 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia zlecenia do MPWiK. O możliwości odbioru zostaniesz powiadomiony za pośrednictwem SMS, e-mail lub w formie pisemnej (w zależności od podanych przez Ciebie danych kontaktowych).
Aby odebrać warunki techniczne przyjdź do Działu Obsługi Klienta i okaż:
Opracowanie warunków technicznych, wskazanie hydrantu p.poż. w terenie, wypożyczenie przystawki hydrantowej z wodomierzem oraz użytkowanie przystawki hydrantowej jest usługą płatną zgodnie z obowiązującym w MPWiK Cennikiem ryczałtowym na usługi odpłatne świadczone przez Zakład Sieci Wodociągowej (pkt. IV Pobór wody z hydrantu do celów budowy).
Fakturę za wydanie warunków technicznych wystawimy w Dziale Obsługi Klienta przy ich odbiorze, a opłacisz ją w naszej Kasie (gotówką lub kartą). Dokument umożliwiający opłatę kaucji za wypożyczenie przystawki hydrantowej wystawimy w Dziale Finansowym po opłaceniu i odbiorze warunków technicznych, a opłacić go możesz również w naszej Kasie (gotówką lub kartą) lub przelewem na nr konta bankowego 04 1020 1055 0000 9102 0022 4303 w Banku PKO BP S.A.
Aby wypożyczyć przystawkę hydrantową zgłoś się do Zakładu Sieci Wodociągowej, ul. Niemcewicza 4/6 w Warszawie w godz. poniedziałek – piątek 7:00 - 13:30.
Po opłaceniu i wypożyczeniu przystawki hydrantowej przygotujemy umowę o zaopatrzenie w wodę z urządzeń wodociągowych będących w posiadaniu MPWiK, za pośrednictwem przystawki hydrantowej z zainstalowanym wodomierzem (wzory umów wzór umowy), którą wyślemy do Ciebie za pośrednictwem poczty. Podpisaną umowę zwróć do nas w możliwie najkrótszym terminie na adres podany w zakładce Kontakt.
W ciągu 3 dni roboczych po upływie terminu wynajmu przystawki hydrantowej lub rozwiązaniu umowy o zaopatrzenie w wodę z urządzeń wodociągowych będących w posiadaniu MPWiK, za pośrednictwem przystawki hydrantowej z zainstalowanym wodomierzem, wystawimy fakturę za dzienne użytkowanie przystawki hydrantowej oraz za pobór wody z hydrantu p.poż. zgodnie ze wskazaniami licznika. Fakturę prześlemy Ci za pośrednictwem poczty.
Jeśli potrzebujesz wody do prac związanych z inwestycjami na rzecz Spółki z wykorzystaniem własnej przystawki hydrantowej, powinieneś wystąpić do MPWiK ze zgłoszeniem dotyczącym poboru wody z hydrantu przeciwpożarowego.
Zgłoszenie wraz z załącznikami możesz dostarczyć za pośrednictwem e-maila: stojaki@mpwik.com.pl
W momencie złożenia zgłoszenia otrzymasz od nas potwierdzenie z numerem sprawy. Poniżej wykaz załączników, które należy dołączyć do zgłoszenia:
Warunki techniczne opracujemy w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia zgłoszenia do MPWiK. O możliwości odbioru zostaniesz powiadomiony za pośrednictwem SMS, e-mail lub w formie pisemnej (w zależności od podanych przez Ciebie danych kontaktowych).
Skan warunków technicznych otrzymasz w formie elektronicznej.
Po otrzymaniu warunków technicznych na pobór wody z hydrantu przeciwpożarowego, należy zgłosić się z własną przystawką hydrantową do Punktu Legalizacyjnego przy ul. Niemcewicza 4/6, aby określić czy zainstalowany na przystawce wodomierz spełnia wymagania określone w art. 8a, ust. 1 ustawy Prawo o miarach z dnia 11 maja 2001 r. (Dz.U. 2021 poz. 2068).
Po otrzymaniu protokołu sprawdzenia przystawki, korzystasz z hydrantu przeciwpożarowego na podstawie warunków. Następnie otrzymasz protokół sprawdzenia z wpisanym stanem wodomierza w dniu wypożyczenia.
Tym samym jesteś zwolniony z uiszczania należności za pobraną wodę i odprowadzane ścieki.
Użytkowanie przystawki hydrantowej należącej do Spółki jest usługą płatną zgodnie z obowiązującym w MPWiK Cennikiem ryczałtowym na usługi odpłatne świadczone przez Zakład Sieci Wodociągowej (pkt. IV Pobór wody z hydrantu do celów budowy).
Dokument umożliwiający opłatę kaucji za wypożyczenie przystawki hydrantowej wystawimy w Dziale Finansowym po odbiorze warunków technicznych. Opłacić go możesz również w naszej Kasie (gotówką lub kartą) lub przelewem na nr konta bankowego 04 1020 1055 0000 9102 0022 4303 w Banku PKO BP S.A.
Aby wypożyczyć przystawkę hydrantową musisz zgłosić się do Zakładu Sieci Wodociągowej, ul. Niemcewicza 4/6 w Warszawie w godz. poniedziałek – piątek 7:00 - 13:30.
Po otrzymaniu protokołu wypożyczenia przystawki, korzystasz z hydrantu przeciwpożarowego na podstawie warunków.
Tym samym jesteś zwolniony z uiszczania należności za pobraną wodę i odprowadzane ścieki.
Po zakończonych pracach, zgłaszasz się do Punktu Legalizacyjnego z protokołem sprawdzenia przystawki w celu zapisania aktualnego stanu wodomierza.
W ciągu 3 dni roboczych od zwrotu przystawki hydrantowej, wystawimy fakturę za dzienne użytkowanie przystawki hydrantowej. Fakturę prześlemy Ci za pośrednictwem poczty.