Reklamacja na złą jakość wody
Naszym Odbiorcom Usług gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanej wody, dlatego jeśli zauważysz pogorszenie jej parametrów, skontaktuj się z nami i zgłoś reklamację jakości wody:
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zakładka Korespondencja/Dodaj zgłoszenia (usługa tylko dla Odbiorców Usług MPWiK) - jeżeli nie masz jeszcze dostępu - ZAREJESTRUJ SIĘ;
- poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek 7:00 - 17:00, wtorek-piątek 7:00 - 16:00);
- korespondencyjnie na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa; - osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie.
UWAGA! Reklamacje przyjmujemy wyłącznie od Odbiorców Usług, którzy mają zawartą umowę na zaopatrzenie w wodę.
W zgłoszeniu określ, czy reklamacja jakości wody dotyczy jej zapachu, barwy, mętności oraz wskaż okres, w którym dostarczana woda była o obniżonej jakości.