Rozwiązanie umowy
Jeśli chcesz rozwiązać umowę o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków, możesz to zrobić:
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie;
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa; - poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja;
- poprzez geoportal Bliżej Mieszkańca – nowy kanał kontaktu (więcej TUTAJ).
Wniosek o rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzania ścieków, otworzy się strona z pdf (wzór wypełnionego formularza znajdziesz tutaj) możesz złożyć na naszym formularzu. Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu. Do wniosku dołącz kserokopie lub skan:
- dokumentu potwierdzającego sprzedaż nieruchomości;
- protokołu zdawczo-odbiorczym ze stanami wodomierzy na dzień przejęcia/przekazania nieruchomości, otworzy się strona z pdf (wzór wypełnionego formularza znajdziesz tutaj)