Co to jest eBOK?
eBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody lub odprowadzanie ścieków.
[rozwiń]
Jakie korzyści daje eBOK?
Ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Dzięki eBOK możesz m.in.:
- skorzystać z usługi eFAKTURA;
- dokonać płatności poprzez usługę ePŁATNOŚCI;
- podać stan wodomierza;
- uzyskać dostęp do treści swojej umowy;
- szybko skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
[rozwiń]
Jak założyć konto w eBOK?
- Wejdź na stronę internetową eBOK;
- Kliknij przycisk Rejestracja;
- Podaj w formularzu zgłoszeniowym:
- numer (otrzymanej) faktury,
- wartość faktury,
- Twój adres e-mail oraz hasło (możesz podać też numer telefonu);
- Zapoznaj się z treścią Regulaminu eBOK (dokument PDF, 425 KB);
- Kliknij Akceptuję regulamin;
- Przepisz kod z obrazka i kliknij Wyślij.
Na podany adres e-mail wyślemy 2 wiadomości:
- wiadomość o tytule Rejestracja – w treści będzie link aktywacyjny, który należy kliknąć;
- wiadomość o tytule Aktywacja konta – wiadomość potwierdzająca prawidłową aktywacje konta.
Zalogowanie do eBOK będzie możliwe po potwierdzeniu adresu e-mail za pośrednictwem linku aktywacyjnego przesłanego w pierwszej wiadomości.
UWAGA! Numer użytkownika eBOK to 6 pierwszych cyfr faktury.
[rozwiń]
Co to jest eBOK dla Zarządców nieruchomości?
- usługa jest przeznaczona dla administratorów/zarządców nieruchomości,
- dzięki tej usłudze administratorzy/zarządcy posiadają dostęp do wszystkich danych nieruchomości, którymi zarządzają,
- korzystanie z tej usługi w znaczny sposób ułatwia administrowanie nieruchomościami, gdyż eliminuje konieczność wielokrotnego logowania się do eBOK według indywidualnych loginów przypisanych do administrowanych nieruchomości
[rozwiń]
Jak aktywować konto dla Zarządców nieruchomości?
Aby założyć konto Zarządcy nieruchomości wystarczy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: ebok@mpwik.com.pl
- w tytule wiadomości należy wpisać Aktywacja konta Zarządcy nieruchomości,
- w treści wiadomości podać:
- pełną nazwę firmy,
- adres e-mail, który zostanie przypisany do konta eBOK,
- wykaz adresów administrowanych nieruchomości.
Zarządcy, którzy administrują tylko częścią nieruchomości danego Odbiorcy usług, w eBOK:
- zobaczą niektóre informacje zawarte w zakładkach:
- Zobacz saldo,
- Zobacz wpłaty,
- Zobacz noty.
- nie będą mogli uruchomić eFAKTURY, gdyż aktywacja usługi dotyczyłaby wszystkich nieruchomości Odbiorcy usług;
- nie będą mogli dokonać zmiany:
- danych podstawowych danego Odbiorcy usług,
- danych adresowych danego Odbiorcy usług,
- danych kontaktowych danego Odbiorcy usług.
Pozostałe informacje oraz usługi będą dostępne w eBOK.
[rozwiń]