Komunikat strony

eBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta

eBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Co to jest eBOK?

eBOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody lub odprowadzanie ścieków.

[rozwiń]
Jakie korzyści daje eBOK?

Ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Dzięki eBOK możesz m.in.:

  • skorzystać z usługi eFAKTURA;
  • dokonać płatności poprzez usługę ePŁATNOŚCI;
  • podać stan wodomierza;
  • uzyskać dostęp do treści swojej umowy;
  • szybko skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
[rozwiń]
Jak założyć konto w eBOK?
  1. Wejdź na stronę internetową eBOK;
  2. Kliknij przycisk Rejestracja;
  3. Podaj w formularzu zgłoszeniowym:
    • numer (otrzymanej) faktury,
    • wartość faktury,
    • Twój adres e-mail oraz hasło (możesz podać też numer telefonu);
  4. Zapoznaj się z treścią Regulaminu eBOK (dokument PDF, 425 KB);
  5. Kliknij Akceptuję regulamin;
  6. Przepisz kod z obrazka i kliknij Wyślij.

Na podany adres e-mail wyślemy 2 wiadomości:

  1. wiadomość o tytule Rejestracja – w treści będzie link aktywacyjny, który należy kliknąć;
  2. wiadomość o tytule Aktywacja konta – wiadomość potwierdzająca prawidłową aktywacje konta.

Zalogowanie do eBOK będzie możliwe po potwierdzeniu adresu e-mail za pośrednictwem linku aktywacyjnego przesłanego w pierwszej wiadomości.

UWAGA! Numer użytkownika eBOK to 6 pierwszych cyfr faktury.

[rozwiń]
Co to jest eBOK dla Zarządców nieruchomości?
  • usługa jest przeznaczona dla administratorów/zarządców nieruchomości,
  • dzięki tej usłudze administratorzy/zarządcy posiadają dostęp do wszystkich danych nieruchomości, którymi zarządzają,
  • korzystanie z tej usługi w znaczny sposób ułatwia administrowanie nieruchomościami, gdyż eliminuje konieczność wielokrotnego logowania się do eBOK według indywidualnych loginów przypisanych do administrowanych nieruchomości
[rozwiń]
Jak aktywować konto dla Zarządców nieruchomości?

Aby założyć konto Zarządcy nieruchomości wystarczy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: ebok@mpwik.com.pl

  • w tytule wiadomości należy wpisać Aktywacja konta Zarządcy nieruchomości,
  • w treści wiadomości podać:
    • pełną nazwę firmy,
    • adres e-mail, który zostanie przypisany do konta eBOK,
    • wykaz adresów administrowanych nieruchomości.

Zarządcy, którzy administrują tylko częścią nieruchomości danego Odbiorcy usług, w eBOK:

  • zobaczą niektóre informacje zawarte w zakładkach:
    • Zobacz saldo,
    • Zobacz wpłaty,
    • Zobacz noty.
  • nie będą mogli uruchomić eFAKTURY, gdyż aktywacja usługi dotyczyłaby wszystkich nieruchomości Odbiorcy usług;
  • nie będą mogli dokonać zmiany:
    • danych podstawowych danego Odbiorcy usług,
    • danych adresowych danego Odbiorcy usług,
    • danych kontaktowych danego Odbiorcy usług.

Pozostałe informacje oraz usługi będą dostępne w eBOK.

[rozwiń]
Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a