Komunikat strony

Smaczna woda w warszawskich kranach

Dla klienta

e-BOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta

1. Co to jest e-BOK?

e-BOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:

  • w prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);
  • podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów od daty zawarcia umowy;
  • dostęp do treści zawartej umowy (data zawarcia umowy i jej numer, numer wodomierza przyporządkowanego do umowy); 
  • aktywację usługi e-FAKTURA (zmianę adresu e-mail, wycofanie akceptacji usługi); 
  • wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenia awarii, reklamacje jakości wody, zmiany danych strony umowy (możliwość sprawdzenia historii dokumentów wysyłanych do Spółki za pośrednictwem e-BOK).
UWAGA! Dostęp do e-BOK jest możliwy wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.
 

2. Jak założyć konto w e-BOK?

1. Wejdź na stronę internetową https://ebok.mpwik.com.pl.

2. Kliknij przycisk "Rejestracja".

3. Podaj w formularzu zgłoszeniowym numer (otrzymanej) faktury i Twój adres e-mail (możesz podać też numer telefonu).

4. Zapoznaj się z treścią Regulaminu e-BOK (zatwierdzony przez Zastępcę Dyrektora Pionu Sprzedaży - Panią Hannę Kuta w dniu 27 grudnia 2012 roku).

5. Kliknij "Akceptuję regulamin ".

6. Przepisz kod z obrazka i kliknij "Wyślij".

UWAGA! Celem bezpiecznego przejścia przez proces rejestracji na podany adres e-mail wyślemy 3 wiadomości:
1. wiadomość o tytule „Rejestracja” – w treści będzie link aktywacyjny, który należy kliknąć;
2. wiadomość o tytule „Rejestracja – potwierdzenie”, w którym otrzymasz dane do logowania (login i hasło);
3. wiadomość o tytule „Aktywacja konta” – wiadomość potwierdzająca prawidłową aktywacje konta.
Zalogowanie do e-BOK będzie możliwe dopiero po otrzymaniu trzeciej wiadomości e-mail. 

 

3. e-BOK - dla administratorów i zarządców nieruchomości

Aby założyć konto „Administratora” wystarczy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: ebok@mpwik.com.pl. W tytule wiadomości należy wpisać „Administrator/zarządca nieruchomości”, a w treści podać pełną nazwę firmy wraz z wykazem adresów administrowanych nieruchomości.

UWAGA! Administratorzy i Zarządcy, którzy administrują tylko częścią nieruchomości danego Odbiorcy usług, w e-BOK:
1. zobaczą niektóre informacje zawarte w zakładkach: Zobacz saldo”, Zobacz wpłaty i Zobacz noty;
2. nie będą mogli uruchomić e-FAKTURY, gdyż aktywacja usługi dotyczyłaby wszystkich nieruchomości Odbiorcy usług;
3. nie będą mogli dokonać zmiany danych pomocniczych oraz danych podstawowych danego Odbiorcy usług.
Pozostałe informacje oraz usługi będą dostępne w e-BOK.

 

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a