e-BOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta
1. Co to jest e-BOK?
e-BOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
- w prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);
- podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów od daty zawarcia umowy;
- dostęp do treści zawartej umowy (data zawarcia umowy i jej numer, numer wodomierza przyporządkowanego do umowy);
- aktywację usługi e-FAKTURA (zmianę adresu e-mail, wycofanie akceptacji usługi);
- dokonania płatności (za faktury udostępnione w eBOK) za pośrednictwem kanału elektronicznego, w bezpiecznej formie przy użyciu karty płatniczej lub przelewem, łącząc się bezpośrednio ze swoim bankiem - e-PŁATNOŚĆ
- wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenia awarii, reklamacje jakości wody, zmiany danych strony umowy (możliwość sprawdzenia historii dokumentów wysyłanych do Spółki za pośrednictwem e-BOK).
UWAGA! Dostęp do e-BOK jest możliwy wyłącznie dla klientów posiadających podpisaną z nami umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.
2. Jak założyć konto w e-BOK?
- Wejdź na stronę internetową https://ebok.mpwik.com.pl
- Kliknij przycisk "Rejestracja".
- Podaj w formularzu zgłoszeniowym numer (otrzymanej) faktury, wartość faktury, Twój adres e-mail oraz hasło (możesz podać też numer telefonu).
- Zapoznaj się z treścią Regulaminu e-BOK, otwarcie strony z pdf
- Kliknij "Akceptuję regulamin ".
- Przepisz kod z obrazka i kliknij "Wyślij".
UWAGA! Celem bezpiecznego przejścia przez proces rejestracji na podany adres e-mail wyślemy 2 wiadomości:
1. wiadomość o tytule „Rejestracja” – w treści będzie link aktywacyjny, który należy kliknąć;
2. wiadomość o tytule „Aktywacja konta” – wiadomość potwierdzająca prawidłową aktywacje konta.
Zalogowanie do e-BOK będzie możliwe po potwierdzeniu adresu e-mail za pośrednictwem linku aktywacyjnego przesłanego w pierwszej wiadomości.
UWAGA! Numer użytkownika e-BOK to 6 pierwszych cyfr faktury.
3. e-BOK - dla administratorów i zarządców nieruchomości
Aby założyć konto „Administratora” wystarczy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: ebok@mpwik.com.pl. W tytule wiadomości należy wpisać „Administrator/zarządca nieruchomości”, a w treści podać pełną nazwę firmy wraz z wykazem adresów administrowanych nieruchomości.
UWAGA! Administratorzy i Zarządcy, którzy administrują tylko częścią nieruchomości danego Odbiorcy usług, w e-BOK:
1. zobaczą niektóre informacje zawarte w zakładkach: „Zobacz saldo”, „Zobacz wpłaty” i „Zobacz noty”;
2. nie będą mogli uruchomić e-FAKTURY, gdyż aktywacja usługi dotyczyłaby wszystkich nieruchomości Odbiorcy usług;
3. nie będą mogli dokonać zmiany danych podstawowych, danych adresowych oraz danych kontaktowych danego Odbiorcy usług.
Pozostałe informacje oraz usługi będą dostępne w e-BOK.