Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami

Bliżej Mieszkańca – System Wniosków Elektronicznych

1. Czym jest „Bliżej Mieszkańca”?

Geoportal "Bliżej Mieszkańca" jest systemem wniosków elektronicznych, który usprawnia komunikację z naszą Spółką poprzez zapewnienie dostępu do informacji o warszawskiej infrastrukturze wodociągowej i kanalizacyjnej oraz możliwości składania wniosków o przyłączenie do sieci wod. i kan. w formie elektronicznej. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
w prosty i wygodny sposób składanie wniosków:

  • o opracowanie informacji technicznej oraz
  • o opracowanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wod. i kan.;
  • uzgodnienie dokumentacji technicznej potrzebnej do procesu przyłączeniowego,
  • zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia budowy przyłącza,
  • złożenie dowolnej korespondencji.

UWAGA! Dostęp do portalu Bliżej Mieszkańca jest możliwy dla osób, które nie są jeszcze  klientami MPWiK oraz dla tych, którzy mają już podpisaną umowę z naszą Spółką i posiadają konto w systemie eBOK.

2. Jak działa portal „Bliżej Mieszkańca”

  1. Zapoznaj się z treścią Bliżej Mieszkańca - Instrukcja użytkownika
  2. Wejdź na stronę internetową https://blizej-mieszkanca.mpwik.com.pl
  3. Kliknij przycisk „Warstwy mapy” / "Menu" i korzystaj z możliwości geoportalu

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a