Bliżej Mieszkańca – System Wniosków Elektronicznych
1. Czym jest „Bliżej Mieszkańca”?
Geoportal "Bliżej Mieszkańca" jest systemem wniosków elektronicznych, który usprawnia komunikację z naszą Spółką poprzez zapewnienie dostępu do informacji o warszawskiej infrastrukturze wodociągowej i kanalizacyjnej oraz możliwości składania wniosków o przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w formie elektronicznej. Rozwiązanie to umożliwia w prosty i wygodny sposób składanie:
- wniosków o opracowanie informacji technicznej;
- wniosków o opracowanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej;
- wniosków o uzgodnienie dokumentacji technicznej dotyczącej przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego;
- zgłoszeń zamiaru rozpoczęcia budowy przyłącza;
jak również:
- wniosków o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków;
- wniosków o rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków.
UWAGA! Dostęp do portalu "Bliżej Mieszkańca" jest możliwy dla osób, które nie są jeszcze klientami MPWiK oraz dla tych, którzy mają już podpisaną umowę z naszą Spółką. Jeśli jesteś odbiorcą usług naszej Spółki i posiadasz konto w Internetowym Biurze Obsługi Klienta, możesz zalogować się do geoportalu "Bliżej Mieszkańca" używając tego samego loginu i hasła, co w eBOK.
2. Jak działa portal „Bliżej Mieszkańca”
- Zapoznaj się z treścią Bliżej Mieszkańca - Instrukcja użytkownika
- Wejdź na stronę internetową https://blizej-mieszkanca.mpwik.com.pl
- Kliknij przycisk „Warstwy mapy” / "Menu" i korzystaj z możliwości geoportalu