Bonifikata za złą jakość wody
Naszym Odbiorcom Usług gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanej wody, dlatego jeśli zauważysz pogorszenie jej parametrów, skontaktuj się z nami i zgłoś reklamację jakości wody:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00;
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta;
- listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
- wyślij e-mail na adres: dok@mpwik.com.pl;
- wypełnij zgłoszenia przez e-BOK.
UWAGA! Reklamacje przyjmujemy wyłącznie od Odbiorców Usług, którzy mają zawartą umowę na zaopatrzenie w wodę.
W zgłoszeniu określ, czy reklamacja jakości wody dotyczy jej zapachu, barwy, mętności oraz wskaż okres, w którym dostarczana woda była o obniżonej jakości.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, wówczas udzielimy bonifikaty w wysokości 3% obowiązującej ceny za m3 dostarczonej wody za każdy niedotrzymany parametr lub obniżony wskaźnik jakości.