Zgłoszenia dotyczące dostępności cyfrowej
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie,
- złożyć skargę na brak zapewnienia dostępności.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie żądanej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej,
- wskazanie dogodnej formy zapewnienia dostępności
Terminy:
Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia dostępności do 7 dni. Jeśli w tym terminie nie będziemy mogli zapewnić dostępności poinformujemy o przyczynach opóźnienia. Wyznaczymy nowy termin do 2 miesięcy od otrzymania twojego zgłoszenia. W wyjątkowych przypadkach zaproponujemy dostęp w alternatywnej (inne niż wnioskowana) formie.
Skarga
Na niedotrzymanie terminów załatwienia sprawy oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie na adres ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa lub na email: dostepnosc@mpwik.com.pl.
Jeżeli nadal będziesz nie zadowolony z załatwienia twojej sprawy możesz złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Wniosek żądania dostępności cyfrowej – wersja do druku
Wniosek żądania dostępności cyfrowej – wersja dostępna cyfrowo
Klauzula informacyjna do wniosku o dostępność cyfrową