Obsługa Klientów w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie – od 07.06.2021 r. otwieramy Dział Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie
Od dnia 07.06.2021 r. Dział Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 (bud. A) w Warszawie będzie otwarty w godzinach 7.00 – 15.00 (Dział Obsługi Klienta znajdujący się w Warszawie przy pl. Starynkiewicza 5 nadal pozostaje zamknięty).
W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, Spółka wprowadziła następujące zasady, do których przed i w trakcie wizyty Klienci proszeni są o zastosowanie się:
- Przed przyjściem do Działu Obsługi Klienta umów się na wizytę dzwoniąc pod nr telefonu 22 445 50 00 (wybierz: Rezerwacja wizyty w Dziale Obsługi Klienta):
- na wizytę można się zapisać się z 1-dniowym wyprzedzeniem, w horyzoncie czasowym do 1 tygodnia;
- w celu weryfikacji danych po przybyciu oraz celem zarezerwowania odpowiedniego czasu potrzebnego na wizytę, należy podczas rozmowy telefonicznej podać następujące dane:
- imię i nazwisko/nazwę firmy;
- nr telefonu kontaktowego;
- temat wizyty;
- liczbę spraw do załatwienia;
UWAGA! Rozpoczęcie zapisów na wizyty w Dziale Obsługi Klienta jest możliwe od 31.05.2021 r.
- Przed wejściem na teren Spółki zastosuj się do obowiązku zakrywania ust i nosa (załóż maseczkę);
- Przyjdź 5-10 min przed umówioną wizytą w celu:
- weryfikacji danych osoby umówionej na wizytę;
- zmierzenia temperatury;
- dezynfekcji rąk;
- skorzystania z rękawiczek jednorazowych;
- wypełnienia oświadczenia dotyczącego stanu zdrowia.
- Podejdź do wyznaczonego miejsca w kolejce i poczekaj na wezwanie do stanowiska;
- Zachowaj bezpieczną odległość pomiędzy osobami - 2 m odstęp;
- Po odejściu od stanowiska obsługi w wyznaczonym do tego miejscu zdejmij i wyrzuć do kosza rękawiczki jednorazowe i zdezynfekuj ręce.
- Opuść budynek i teren Spółki udając się bezpośrednio do wyjścia.
UWAGA! Ważne - zapamiętaj!
- Kasa przy ul. Zaruskiego 4 jest czynna w godz. 7.00 – 15.00 bez konieczności umawiania się na wizytę.
- Pracownicy Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie nadzorują stosowanie się do powyższych zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce, opracowanych m.in. na podstawie zaleceń Ministra Zdrowia. Osoby, które nie zastosują się do ww. zaleceń mogą zostać nieobsłużone przez pracowników Działu Obsługi Klienta i tym samym zostaną poproszone o opuszczenie budynku.
- W przypadku stwierdzenia u osoby przybywającej na wizytę do Działu Obsługi Klienta wyraźnych oznak choroby, tj.: temperatura ciała powyżej 38°C, oznaki infekcji, nie zostanie ona wpuszczona na teren obiektu.
Informujemy ponadto, iż stanowiska do bezpośredniej obsługi Klienta wyposażone zostały w ochronne osłony z plexi odgradzające pracowników Działu Obsługi Klienta od Klientów. Dodatkowo pracownicy Działu Obsługi Klienta wyposażeni zostali w maseczki ochronne, rękawiczki nitrylowe oraz środki do dezynfekcji rąk i stanowisk pracy, jak również codziennie przed rozpoczęciem pracy mają wykonywany pomiar temperatury ciała.
Zachęcamy również do kontaktu:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00);
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
- poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: odczyty.wodomierzy@mpwik.com.pl - tylko odczyty wodomierzy;
- Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
- poprzez fax: 22 445 50 05.
Jednocześnie przypominamy, że od 01.02.2021 r. przywrócone zostały odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach i innych pomieszczeniach, wymagających wejścia pracowników do budynków. Informujemy ponadto, iż pracownicy dokonujący odczytów wyposażeni zostali w maseczki ochronne oraz środki do dezynfekcji rąk. Prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas udostępniania wodomierzy do odczytu pracownikom Spółki, zachowanie wymaganego dystansu oraz poinformowanie pracownika w przypadku przebywania na izolacji lub na kwarantannie.
Informujemy, iż nadal mogą wystąpić opóźnienia w zakresie nadzoru budowy i odbioru przyłączy.