DOK przy pl. Starynkiewicza 5 otwarty od 10 lipca. Wodociągi Warszawskie zachęcają do kontaktu
Wśród wielu kanałów komunikacji z MPWiK w m. st. Warszawie S. A. istnieje możliwość skorzystania z kontaktu bezpośredniego. Do dyspozycji mieszkańców jest Dział Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4, a od poniedziałku, 10 lipca, ponownie zapraszamy Państwa do siedziby naszej Spółki przy placu Starynkiewicza 5.
Do Działu Obsługi Klienta zlokalizowanego przy pl. Starynkiewicza 5 zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Z kolei w DOK przy ul. Zaruskiego 4 wszelkie sprawy można załatwić w poniedziałki od godz. 7:00 do 17:00, a od wtorku do piątku do godz. 16:00. Kasy w obu lokalizacjach czynne są od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00. Tym samym warszawianki i warszawiacy mają ponownie do dyspozycji dwie lokalizacje, w których mogą skorzystać z bezpośredniej formy kontaktu ze Spółką.
Zachęcamy również do kontaktu:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (pon. 7:00-17:00, wt.-pt. 7:00-16:00);
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
- poprzez pocztę elektroniczną – adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- poprzez pocztę elektroniczną – adres e-mail: odczyty.wodomierzy@mpwik.com.pl – tylko odczyty wodomierzy;
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
- poprzez geoportal Bliżej Mieszkańca;
- poprzez fax: 22 445 50 05.
Wnioski o wydanie informacji technicznej i warunków technicznych należy przekazywać do Spółki:
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub w Dziale Obsługi Klienta przy pl. Starynkiewicza 5;
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
- drogą elektroniczną za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca.
UWAGA! Wnioski elektroniczne są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca. Wnioski wysłane poprzez pocztę elektroniczną będą anulowane.
UWAGA! W przypadku, gdy wniosek składany będzie przez geoportal Bliżej Mieszkańca należy liczyć się z koniecznością uzupełnienia wniosku o oryginalne Porozumienie w wersji papierowej, sporządzone zgodnie ze wzorem dostępnym na stronie internetowej. Wypełniony i podpisany jednostronnie przez Wnioskodawcę dokument powinien być dostarczony w dwóch egzemplarzach do siedziby MPWiK.
Dokumentacje projektowe do uzgodnienia należy przekazywać do Spółki:
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub w Dziale Obsługi Klienta przy pl. Starynkiewicza 5;
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa.
- drogą elektroniczną za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca
Za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca możliwe jest złożenie jedynie wniosku o uzgodnienie dokumentacji technicznej przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego do budynków mieszkalnych: jednorodzinnych, dwulokalowych lub w zabudowie bliźniaczej (w przypadku innych obiektów budowalnych dokumentację techniczną należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą/kurierem).
Informacje techniczne, warunki techniczne i uwagi do projektów będą:
- do odbioru osobistego w Dziale Obsługi Klienta;
- wysyłane w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na wskazany adres korespondencyjny
- lub zgodnie z informacją wskazaną we wniosku lub e-Wniosku (dostarczonym za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca).
Uzgodnione projekty będą:
- do odbioru osobistego w Dziale Obsługi Klienta;
- wysyłane w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub kuriera na wskazany adres korespondencyjny;
- lub zgodnie z informacją wskazaną we wniosku lub e-Wniosku (dostarczonym za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca).
Zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia budowy przyłącza wraz z niezbędnymi dokumentami należy przekazywać do Spółki:
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub w Dziale Obsługi Klienta przy pl. Starynkiewicza 5;
- drogą elektroniczną za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca.
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
Zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia budowy urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych wraz z niezbędnymi dokumentami można przekazywać do Spółki:
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub w Dziale Obsługi Klienta przy pl. Starynkiewicza 5;
- listownie/za pośrednictwem kuriera na adres: Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Pion Rozwoju, Dział Realizacji Inwestycji i Remontów, ul. Brukselska 21, 03-972 Warszawa.
O ewentualnych kolejnych zmianach będziemy informować na bieżąco. Zapraszamy Państwa do kontaktu.