Od 19.04.2022 r. zmiany w obsłudze Klientów w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie
Od dnia 19.04.2022 r. zapraszamy do Działu Obsługi Klienta i Kasy przy ul. Zaruskiego 4 (bud. A) w Warszawie bez konieczności umawiania wizyt. Godziny otwarcia Działu obsługi Klienta i kas pozostają bez zmian: 7.00 – 15.00 (Dział Obsługi Klienta znajdujący się w Warszawie przy pl. Starynkiewicza 5 nadal pozostaje zamknięty).
Zachęcamy również do kontaktu:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00);
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
- poprzez pocztę elektroniczną – adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- poprzez pocztę elektroniczną – adres e-mail: odczyty.wodomierzy@mpwik.com.pl – tylko odczyty wodomierzy;
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
- poprzez geoportal Bliżej Mieszkańca;
- poprzez fax: 22 445 50 05.