Komunikat strony

20.07.2020

Obsługa Klientów w MPWiK – od 27 lipca otwieramy Dział Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie

W związku z łagodzeniem obowiązujących obostrzeń sanitarnych, z dniem 27.07.2020 r. ponownie będzie czynny Dział Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie. Od dnia 01.07.2020 r. przywrócone zostały odczyty wodomierzy głównych zainstalowanych w studniach i  komorach wodomierzowych, natomiast od dnia 19.05.2020 r. wznowiono część z usług realizowanych przez Oddział Gospodarki Wodomierzowej, który wykonuje m.in. prace związane z wymianą wodomierzy.

Punkt przy ul. Zaruskiego 4 (bud. A) w Warszawie będzie czynny w godzinach 7.00 – 15.00. Nadal pozostaje zamknięty Dział Obsługi Klienta znajdujący się w Warszawie przy pl. Starynkiewicza 5. W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, Spółka wprowadziła następujące zasady, do których przed i w trakcie wizyty Klienci proszeni są o zastosowanie się:

  1. Przed przyjściem do Działu Obsługi Klienta umów się na wizytę dzwoniąc pod nr telefonu 22  445 50 00 (wybierz: Rezerwacja wizyty w Dziale Obsługi Klienta):
    • na wizytę będzie można zapisać się z 1-dniowym wyprzedzeniem, w horyzoncie czasowym do 1 tygodnia;
    • w celu weryfikacji danych po przybyciu oraz celem zarezerwowania odpowiedniego czasu potrzebnego na wizytę należy podczas rozmowy telefonicznej podać następujące dane:
      • imię i nazwisko/nazwę firmy;
      • nr telefonu kontaktowego;
      • temat wizyty;
      • ilość spraw do załatwienia;
  2. Przed wejściem na teren Spółki zastosuj się do obowiązku zakrywania ust i nosa (np. załóż maseczkę)
  3. Przyjdź 5-10 min przed umówioną wizytą w celu:
    • weryfikacji danych osoby umówionej na wizytę;
    • zmierzenia temperatury;
    • dezynfekcji rąk;
    • skorzystania z rękawiczek jednorazowych;
    • wypełnienia oświadczenia dotyczącego stanu swojego zdrowia.
  4. Podejdź do wyznaczonego miejsca w kolejce i poczekaj na wezwanie do stanowiska;
  5. Zachowaj bezpieczną odległość pomiędzy osobami - 2 m odstęp;
  6. Po odejściu od stanowiska obsługi w wyznaczonym do tego miejscu zdejmij i wyrzuć do kosza  rękawiczki jednorazowe i zdezynfekuj ręce.
  7. Opuść budynek i teren Spółki udając się bezpośrednio do wyjścia.

UWAGA! Ważne - zapamiętaj!

  • Rozpoczęcie zapisów na wizyty w Dziale Obsługi Klienta będzie możliwe od 22.07.2020 r.
  • Kasa przy ul. Zaruskiego 4 będzie czynna w godz. 7.00 – 15.00 bez konieczności umawiania się na wizytę.
  • Pracownicy MPWiK będą nadzorować stosowanie się do powyższych zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce, opracowanych m.in. na podstawie zaleceń Ministra Zdrowia. Osoby, które nie zastosują się do ww. zaleceń mogą zostać nieobsłużone przez pracowników Działu Obsługi Klienta i tym samym zostaną poproszone o opuszczenie budynku.
  • W przypadku stwierdzenia u osoby przybywającej na wizytę do Działu Obsługi Klienta wyraźnych oznak choroby, tj.: temperatura ciała powyżej 38°C, oznaki infekcji, nie zostanie ona wpuszczona na teren obiektu.

Informujemy ponadto, iż stanowiska do bezpośredniej obsługi Klienta wyposażone zostały w ochronne osłony z plexi odgradzające pracowników Działu Obsługi Klienta od Klientów. Dodatkowo pracownicy Działu Obsługi Klienta wyposażeni zostali w przyłbice ochronne, rękawiczki nitrylowe oraz środki do dezynfekcji rąk i stanowisk pracy, jak również codziennie przed rozpoczęciem pracy mają wykonywany pomiar temperatury ciała.

Ponadto zachęcamy również do kontaktu:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00)
  • listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • za pośrednictwem kuriera: MPWIK w m.st. Warszawie S.A., ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
  • poprzez fax: 22 445 50 05.

Jednocześnie informujemy, iż z dniem 01.07.2020 r. przywrócone zostały odczyty wodomierzy głównych zainstalowanych w studniach i komorach wodomierzowych. Informujemy ponadto, iż pracownicy dokonujący odczytów wyposażeni zostali w maseczki ochronne oraz środki do dezynfekcji rąk, jak również codzienne przed rozpoczęciem pracy mają wykonywany pomiar temperatury ciała. Prosimy o  przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas udostępniania wodomierzy do odczytu pracownikom Spółki oraz zachowanie wymaganego dystansu. Pozostałe odczyty wodomierzy wymagające wejścia pracowników do pomieszczeń wewnątrz budynków pozostają nadal zawieszone. W celu rozliczenia na podstawie wskazań wodomierza, zwracamy się do tych z Państwa, którzy otrzymają powiadomienia zawierające prośbę o podanie odczytów wodomierzy, o ich przekazanie za pośrednictwem wskazanych wyżej kontaktów lub bezpośrednio do Działu Odczytów:

  • telefonicznie: 22 445 68 76, 22 445 68 77, 22 445 68 78 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00);
  • poprzez SMS pod numer 664 077 088 (koszt SMS wg aktualnych stawek operatorów telefonii komórkowej).

Od 19.05.2020 r., mając na uwadze oczekiwania mieszkańców oraz zgłoszenia wpływające do Spółki, przywrócono częściowo zakres usług realizowanych przez Oddział Gospodarki Wodomierzowej, który wykonuje m.in. prace związane z wymianą wodomierzy.

W tym zakresie:

  • przywrócone zostały wymiany wodomierzy u Odbiorców usług,
  • przywrócone zostały demontaże wodomierzy do ekspertyzy,
  • przywrócone zostały kontrole techniczne zestawów wodomierzowych,
  • przywrócone zostało wydawanie warunków na pobór wody z hydrantu oraz wypożyczanie przystawek hydrantowych.
Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a