Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami
15.09.2020

Obsługa Klientów w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie – od 27 lipca otwarty Dział Obsługi Klienta przy ul.  Zaruskiego 4 w Warszawie

W związku z łagodzeniem obowiązujących obostrzeń sanitarnych, od 14.09.2020 r. przywrócono odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach. Wcześniej, od dnia 01.07.2020 r., przywrócono odczyty wodomierzy głównych zainstalowanych w studniach i  komorach wodomierzowych, a od 19.05.2020 r. wznowiono część z usług realizowanych przez Oddział Gospodarki Wodomierzowej, w tym te związane m.in. z wymianą wodomierzy. Również od dnia 27.07.2020 r. przywrócono obsługę bezpośrednią w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie.

Punkt przy ul. Zaruskiego 4 (bud. A) w Warszawie jest czynny w godzinach 7.00 – 15.00. Nadal pozostaje zamknięty Dział Obsługi Klienta znajdujący się w Warszawie przy pl. Starynkiewicza 5. W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, Spółka wprowadziła następujące zasady, do których przed i w trakcie wizyty Klienci proszeni są o zastosowanie się:

  1. Przed przyjściem do Działu Obsługi Klienta umów się na wizytę dzwoniąc pod nr telefonu 22  445 50 00 (wybierz: Rezerwacja wizyty w Dziale Obsługi Klienta):
    • na wizytę będzie można zapisać się z 1-dniowym wyprzedzeniem, w horyzoncie czasowym do 1 tygodnia;
    • w celu weryfikacji danych po przybyciu oraz celem zarezerwowania odpowiedniego czasu potrzebnego na wizytę należy podczas rozmowy telefonicznej podać następujące dane:
      • imię i nazwisko/nazwę firmy;
      • nr telefonu kontaktowego;
      • temat wizyty;
      • ilość spraw do załatwienia;
  2. Przed wejściem na teren Spółki zastosuj się do obowiązku zakrywania ust i nosa (np. załóż maseczkę)
  3. Przyjdź 5-10 min przed umówioną wizytą w celu:
    • weryfikacji danych osoby umówionej na wizytę;
    • zmierzenia temperatury;
    • dezynfekcji rąk;
    • skorzystania z rękawiczek jednorazowych;
    • wypełnienia oświadczenia dotyczącego stanu swojego zdrowia.
  4. Podejdź do wyznaczonego miejsca w kolejce i poczekaj na wezwanie do stanowiska;
  5. Zachowaj bezpieczną odległość pomiędzy osobami - 2 m odstęp;
  6. Po odejściu od stanowiska obsługi w wyznaczonym do tego miejscu zdejmij i wyrzuć do kosza  rękawiczki jednorazowe i zdezynfekuj ręce.
  7. Opuść budynek i teren Spółki udając się bezpośrednio do wyjścia.

UWAGA! Ważne - zapamiętaj!

  • Kasa przy ul. Zaruskiego 4 jest czynna w godz. 7.00 – 15.00 bez konieczności umawiania się na wizytę.
  • Pracownicy Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie będą nadzorować stosowanie się do powyższych zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce, opracowanych m.in. na podstawie zaleceń Ministra Zdrowia. Osoby, które nie zastosują się do ww. zaleceń mogą zostać nieobsłużone przez pracowników Działu Obsługi Klienta i tym samym zostaną poproszone o opuszczenie budynku.
  • W przypadku stwierdzenia u osoby przybywającej na wizytę do Działu Obsługi Klienta wyraźnych oznak choroby, tj.: temperatura ciała powyżej 38°C, oznaki infekcji, nie zostanie ona wpuszczona na teren obiektu.

Informujemy ponadto, iż stanowiska do bezpośredniej obsługi Klienta wyposażone zostały w ochronne osłony z plexi odgradzające pracowników Działu Obsługi Klienta od Klientów. Dodatkowo pracownicy Działu Obsługi Klienta wyposażeni zostali w przyłbice ochronne, rękawiczki nitrylowe oraz środki do dezynfekcji rąk i stanowisk pracy, jak również codziennie przed rozpoczęciem pracy mają wykonywany pomiar temperatury ciała.

Ponadto zachęcamy również do kontaktu:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00)
  • listownie na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • za pośrednictwem kuriera: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
  • poprzez fax: 22 445 50 05.

Jednocześnie informujemy, iż z dniem 14.09.2020 r. przywrócone zostały odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach i innych pomieszczeniach, wymagające wejścia pracowników do budynków, a od 01.07.2020 r. przywrócono odczyty wodomierzy głównych zainstalowanych w studniach i komorach wodomierzowych. Informujemy ponadto, iż pracownicy dokonujący odczytów wyposażeni zostali w maseczki ochronne oraz środki do dezynfekcji rąk, jak również przed rozpoczęciem pracy mają wykonywany pomiar temperatury ciała. Prosimy o  przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas udostępniania wodomierzy do odczytu pracownikom Spółki oraz zachowanie wymaganego dystansu.

Od 19.05.2020 r., mając na uwadze oczekiwania mieszkańców oraz zgłoszenia wpływające do Spółki, przywrócono częściowo zakres usług realizowanych przez Oddział Gospodarki Wodomierzowej, który wykonuje m.in. prace związane z wymianą wodomierzy.

W tym zakresie:

  • przywrócone zostały wymiany wodomierzy u Odbiorców usług,
  • przywrócone zostały demontaże wodomierzy do ekspertyzy,
  • przywrócone zostały kontrole techniczne zestawów wodomierzowych,
  • przywrócone zostało wydawanie warunków na pobór wody z hydrantu oraz wypożyczanie przystawek hydrantowych.
Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a