Komunikat strony

19.02.2021

Obsługa Klientów w MPWiK – od 01 marca otwieramy Dział Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. informuje, że 01.03.2021 r. zostaje otwarty Dział Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie. Jednocześnie przypominamy, że od 01.02.2021 r. przywrócono odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach i innych pomieszczeniach, wymagających wejścia pracowników do budynku.

W związku z łagodzeniem obowiązujących obostrzeń sanitarnych, od dnia 01.03.2021 r. Dział Obsługi Klienta będzie otwarty wyłącznie przy ul. Zaruskiego 4 (bud. A) w Warszawie w godzinach 7.00 – 15.00 (Dział Obsługi Klienta znajdujący się w Warszawie przy pl. Starynkiewicza 5 nadal pozostaje zamknięty). W trosce o zdrowie naszych Klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, Spółka wprowadziła następujące zasady, do których przed i w trakcie wizyty Klienci proszeni są o zastosowanie się:

  1. Przed przyjściem do Działu Obsługi Klienta umów się na wizytę dzwoniąc pod nr telefonu 22  445 50 00 (wybierz: Rezerwacja wizyty w Dziale Obsługi Klienta):
    1. na wizytę będzie można zapisać się z 1-dniowym wyprzedzeniem, w horyzoncie czasowym do 1 tygodnia;
    2. w celu weryfikacji danych po przybyciu oraz celem zarezerwowania odpowiedniego czasu potrzebnego na wizytę należy podczas rozmowy telefonicznej podać następujące dane:
      1. imię i nazwisko/nazwę firmy;
      2. nr telefonu kontaktowego;
      3. temat wizyty;
      4. ilość spraw do załatwienia;

UWAGA! Rozpoczęcie zapisów na wizyty w Dziale Obsługi Klienta będzie możliwe od 22.02.2021 r.

  1. Przed wejściem na teren Spółki zastosuj się do obowiązku zakrywania ust i nosa (np. załóż maseczkę);
  2. Przyjdź 5-10 min przed umówioną wizytą w celu:
    1. weryfikacji danych osoby umówionej na wizytę;
    2. zmierzenia temperatury;
    3. dezynfekcji rąk;
    4. skorzystania z rękawiczek jednorazowych;
    5. wypełnienia oświadczenia dotyczącego stanu swojego zdrowia.
  3. Podejdź do wyznaczonego miejsca w kolejce i poczekaj na wezwanie do stanowiska;
  4. Zachowaj bezpieczną odległość pomiędzy osobami - 2 m odstęp;
  5. Po odejściu od stanowiska obsługi w wyznaczonym do tego miejscu zdejmij i wyrzuć do kosza rękawiczki jednorazowe i zdezynfekuj ręce.
  6. Opuść budynek i teren Spółki udając się bezpośrednio do wyjścia.

UWAGA! Ważne - zapamiętaj!

  • Kasa przy ul. Zaruskiego 4 będzie czynna w godz. 7.00 – 15.00 bez konieczności umawiania się na wizytę.
  • Pracownicy MPWiK będą nadzorować stosowanie się do powyższych zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce, opracowanych m.in. na podstawie zaleceń Ministra Zdrowia. Osoby, które nie zastosują się do ww. zaleceń mogą zostać nieobsłużone przez pracowników Działu Obsługi Klienta i tym samym zostaną poproszone o opuszczenie budynku.
  • W przypadku stwierdzenia u osoby przybywającej na wizytę do Działu Obsługi Klienta wyraźnych oznak choroby, tj.: temperatura ciała powyżej 38°C, oznaki infekcji, nie zostanie ona wpuszczona na teren obiektu.

Informujemy ponadto, iż stanowiska do bezpośredniej obsługi Klienta wyposażone zostały w ochronne osłony z plexi odgradzające pracowników Działu Obsługi Klienta od Klientów. Dodatkowo pracownicy Działu Obsługi Klienta wyposażeni zostali w przyłbice ochronne, rękawiczki nitrylowe oraz środki do dezynfekcji rąk i stanowisk pracy, jak również codziennie przed rozpoczęciem pracy mają wykonywany pomiar temperatury ciała.

Zachęcamy również do kontaktu:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00)
  • listownie na adres: MPWiK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • za pośrednictwem kuriera: MPWiK w m.st. Warszawie S.A., ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
  • poprzez fax: 22 445 50 05

Jednocześnie informujemy, że od 01.02.2021 r. przywrócone zostały odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach i innych pomieszczeniach, wymagających wejścia pracowników do budynków. Informujemy ponadto, iż pracownicy dokonujący odczytów wyposażeni zostali w maseczki ochronne oraz środki do dezynfekcji rąk. Prosimy o  przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas udostępniania wodomierzy do odczytu pracownikom Spółki, zachowanie wymaganego dystansu oraz poinformowanie pracownika w przypadku przebywania na izolacji lub na kwarantannie. 

Informujemy, iż nadal mogą wystąpić opóźnienia w zakresie nadzoru budowy i odbioru przyłączy.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a