Obsługa Klientów w MPWiK – od 01 lutego wznawiamy odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach i innych pomieszczeniach, wymagających wejścia pracowników do budynku.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. informuje, iż od 01 lutego 2021 r. wznawiamy odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach i innych pomieszczeniach, wymagających wejścia pracowników do budynku. Tym samym informujemy, iż od dnia 26 października 2020 r. do odwołania nadal pozostaje zamknięty Dział Obsługi Klienta, zarówno przy ul. Zaruskiego 4 jak i Pl. Starynkiewicza 5. Nie będzie również możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibach Spółki.
Zachęcamy do kontaktu:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00)
- listownie na adres: MPWiK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
- za pośrednictwem kuriera: MPWiK w m.st. Warszawie S.A., ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
- poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
- poprzez fax: 22 445 50 05
Ponadto informujemy, iż nadal mogą wystąpić opóźnienia w zakresie nadzoru budowy i odbioru przyłączy.
Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie ma wpływu na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy.