Komunikat strony

20.05.2020

Obsługa klientów MPWiK – działania prewencyjne

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że Dział Obsługi Klienta od dnia 12.03.2020 roku pozostaje nieczynny do odwołania. Od 19.05.2020 r., mając na uwadze oczekiwania mieszkańców oraz zgłoszenie wpływające do Spółki, przywrócono częściowo zakres usług realizowanych przez Oddział Gospodarki Wodomierzowej, który wykonuje m.in. prace związane z wymianą wodomierzy.

W trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że Dział Obsługi Klienta pozostaje nieczynny od dnia 12.03.2020 r. do odwołania.

Zachęcamy do kontaktu:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00)
  • listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
  • poprzez fax: 22 445 50 05

Jednocześnie informujemy, że od dnia 12.03.2020 r. do odwołania pracownicy MPWiK w m.st. w Warszawie S.A. nie dokonują odczytów wodomierzy. W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów wodomierzy za pośrednictwem wskazanych wyżej kontaktów lub bezpośrednio do Działu Odczytów:

  • telefonicznie: 22 445 68 76, 22 445 68 77, 22 445 68 78 (poniedziałek-piątek 7:00 – 15:00);
  • poprzez SMS pod numer 664 077 088 (koszt SMS wg aktualnych stawek operatorów telefonii komórkowej).

Od 19.05.2020 r., mając na uwadze oczekiwania mieszkańców oraz zgłoszenie wpływające do Spółki, przywrócono częściowo zakres usług realizowanych przez Oddział Gospodarki Wodomierzowej, który wykonuje m.in. prace związane z wymianą wodomierzy.

W tym zakresie:

  • przywrócone zostały wymiany wodomierzy u odbiorców,
  • przywrócone zostały demontaże wodomierzy do ekspertyzy,
  • przywrócone zostały kontrole techniczne zestawów wodomierzowych,
  • przywrócone zostało wydawanie warunków na pobór wody z hydrantu, oraz wypożyczanie przystawek hydrantowych.

Krótkotrwałe przerwy wody związane z demontażem i montażem nowego wodomierza odbywają się na zasadach obowiązujących przed wprowadzeniem stanu pandemii tj. mieszkańcy są powiadamiani o wyłączeniu wody bezpośrednio przed wymianą wodomierza, po uzgodnieniach przeprowadzonych prac z administratorem budynku.  

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie ma wpływu na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a