Obsługa Klientów w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie
Uprzejmie informujemy, iż Dział Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 (bud. A) w Warszawie jest otwarty w godzinach 7.00 – 15.00 (Dział Obsługi Klienta znajdujący się w Warszawie przy pl. Starynkiewicza 5 nadal pozostaje zamknięty).
1. Przed przyjściem do Działu Obsługi Klienta umów się na wizytę dzwoniąc pod nr telefonu 22 445 50 00 (wybierz: Rezerwacja wizyty w Dziale Obsługi Klienta):
- na wizytę można zapisać się z 1-dniowym wyprzedzeniem, w horyzoncie czasowym do 1 tygodnia;
- w celu weryfikacji danych oraz zarezerwowania odpowiedniego czasu potrzebnego na wizytę, należy podczas rozmowy telefonicznej podać następujące dane:
- imię i nazwisko/nazwę firmy;
- nr telefonu kontaktowego;
- temat wizyty;
- liczbę spraw do załatwienia;
2. Przyjdź 5-10 min przed umówioną wizytą w celu:
- weryfikacji danych osoby umówionej na wizytę;
3. Podejdź do wyznaczonego miejsca w kolejce i poczekaj na wezwanie do stanowiska;
4. Po załatwieniu spraw opuść budynek i teren Spółki udając się bezpośrednio do wyjścia.
UWAGA! Kasa przy ul. Zaruskiego 4 jest czynna w godz. 7.00 – 15.00 bez konieczności umawiania się na wizytę.
Zachęcamy również do kontaktu:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00);
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
- poprzez pocztę elektroniczną – adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
- poprzez pocztę elektroniczną – adres e-mail: odczyty.wodomierzy@mpwik.com.pl – tylko odczyty wodomierzy;
- poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
- poprzez geoportal Bliżej Mieszkańca
- poprzez fax: 22 445 50 05.