Komunikat strony

Nie widzisz swojego pytania?

(max. rozmiar pliku: 3MB)
CAPTCHA Image

Po co instalować tzw. trzeci zawór na przyłączu wodociągowym?

MPWiK instaluje zestaw wodomierzowy składający się z wodomierza głównego i dwóch oplombowanych zaworów po obu stronach wodomierza. 

Warto pamiętać, że każdy Klient ma obowiązek* zainstalować dla własnych potrzeb tzw. trzeci zawór, który umożliwia samodzielne odcięcie dopływu wody do budynku bez naruszania plomb znajdujących się na zestawie wodomierzowym MPWiK. Może to być konieczne np. w przypadku awarii sieci wewnętrznej, remontów lub dłuższej nieobecności w domu.

Ponieważ nie można naruszać plomb zestawu wodomierzowego instalowanego przez MPWiK, montaż lub wymianę tzw. trzeciego zaworu należy wykonać podczas wymiany wodomierza głównego przez pracowników Spółki. Dzięki temu unikniesz kosztów związanych z ponownym plombowaniem zestawu wodomierzowego.

Jeśli nie posiadasz tzw. trzeciego zaworu, a zajdzie konieczność naruszenia plomb na zaworach, zostaniesz obciążany kosztami założenia nowych plomb zgodnie  z obowiązującym
cennikiem

W razie naruszenia plomb zainstalowanych na zaworach przy wodomierzu głównym, jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie (w celu ich ponownego oplombowania):

- 22 445 50 00 lub 

- 22 445 68 70.

  • zgodnie z § 10 pkt. 13 Uchwały Nr XXXVII/1130/2008 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 10 lipca 2008 r.
powrót do bazy pytań
Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a