Komunikat strony

10.09.2020

Nowe zasady wymiany korespondencji z MPWiK

Szanowni Państwo, Drogie Mieszkanki, Drodzy Mieszkańcy,

w związku z sytuacją epidemiczną, w trosce o zdrowie Państwa i pracowników, Spółka podjęła decyzję o wdrożeniu nowych zasad przyjmowania poczty.

Od 01.09.2020 r. informacje techniczne, warunki techniczne, uzgodnione projekty (lub projekty do poprawy) będzie można odebrać osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na wizytę (więcej informacji TUTAJ). Pozostawiamy jednocześnie nadal możliwość wysyłania informacji technicznych, warunków technicznych oraz uwag do projektów lub uzgodnionych projektów pocztą elektroniczną na wskazany adres lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub kuriera.

Wnioski o wydanie informacji technicznej i warunków technicznych należy przekazywać do Spółki:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na wizytę. Więcej informacji TUTAJ;
  • drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • listem zwykłym, poleconym, ZPO za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na adres: pl.  Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • przesyłką kurierską, przesyłką paczkową - bez względu na rodzaj operatora (również nadane na Poczcie Polskiej S.A.) na adres: ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa.

UWAGA! Na składanych wnioskach należy określić sposób odbioru przygotowanej odpowiedzi, tj. wysyłka pocztą na wskazany adres korespondencyjny lub odbiór osobisty w DOK przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie.

Dokumentacje projektowe do uzgodnienia należy przekazywać do Spółki:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na wizytę. Więcej informacji TUTAJ ;
  • listem zwykłym, poleconym, ZPO za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na adres: pl.  Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • przesyłką kurierską, przesyłką paczkową - bez względu na rodzaj operatora (również nadane na Poczcie Polskiej S.A.) na adres: ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa.

UWAGA! Na składanych wnioskach należy określić sposób odbioru uzgodnionej dokumentacji, tj. wysyłka pocztą na wskazany adres korespondencyjny lub odbiór osobisty w DOK przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie.

Pozostałą korespondencję, bez względu na jej rodzaj i charakter, należy przekazywać do Spółki:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie, po uprzednim umówieniu się na wizytę. Więcej informacji TUTAJ ;
  • drogą elektroniczną na adres: dok@mpwik.com.pl;
  • listem zwykłym, poleconym, ZPO za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. na adres: pl.  Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • przesyłką kurierską, przesyłką paczkową - bez względu na rodzaj operatora (również nadane na Poczcie Polskiej S.A.) na adres: ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • faxem na nr: 22 445 50 05
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

Zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia budowy przyłącza - nowe zasady od 1.04.2020 TUTAJ

Droga elektroniczna: dok@mpwik.com.pl

Budowa i odbiór przyłącza - nowe zasady od 1.04.2020 TUTAJ

Wnioski o zawarcie umowy o pełnienie nadzoru nad budową/przebudową sieci wraz z niezbędnymi dokumentami można wysłać drogą mailową na adres: win.przylacza@ mpwik.com.pl lub za pośrednictwem poczty (adres powyżej).

Za niedogodności serdecznie przepraszamy. O ewentualnych kolejnych zmianach będziemy Państwa na bieżąco informować.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a